Цього тижня стартувала декада природничо-математичних наук. Вона триватиме 10 днів, протягом яких учні нашої школи матимуть можливість взяти участь у різноманітних конкурсах та вікторинах. Також учні 5-11 класів мають можливість розгадувати кросворди та задачі, представлені організаторами. Учнів, які брали активну участь у проведенні та виконували завдання буде нагородженно призами на лінійці. План проведення декади шкільного методичного об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін 04.02 - 08.02 День перший, понеділок 04.02 1. Урочисте відкриття днів природничо-математичних дисциплін Веремій Т.А 2. Ознайомлення з планом роботи під час декади. Оголошення конкурсу "Най..., най..., най..." Шевченко В.О. День другий, вівторок 05.02 1. Ознайомлення з висловлюваннями відомих людей щодо значення природничо-математичних наук. 2. Огляд виставки матеріалів з різних тем природничо-математичних дисциплін "Чи знаєте ви що...?". 3. Веселі перерви (ігри та розваги на великих перервах, запрошуються всі бажаючі учні 5-8 класів) Шевченко В.О. День третій, середа 06.02 1. Розгадування кросвордів та інтелектуальних завдань з математики, фізики, хімії, біології, географії, інформатики, розміщених в коридорах та рекреаціях школи. Увага! Розгадані кросворди чи знайдені відповіді до завдань здай в оргкомітет, вказавши реєстраційний номер кросворду чи задачі (див. вгорі). Не забудь вказати прізвище, клас.
2. Веселі перерви в кабінеті математики для учнів 5-7 класів Шевченко В.О 3. Підготовка до Міжнародного математичного конкурсу "Кенгуру". Запрошуються всі бажаючі учні 5-6 класів. Івашина Інна День четвертий, четвер 07.02 1. Відкритий урок з алгебри в 9 класі. 2. Підготовка до Міжнародного математичного конкурсу "Кенгуру". Запрошуються всі бажаючі учні 7-8 класів. Лубінець Каріна Деня п’ятий, п’ятниця 08.02 1. Природничо-математичний КВК. Інтелектуально-розважальна гра для 9-11 класів. Веремій Т.А., Шевченко В.О. 2. Сила і магія чисел. Вивчення особистості. Запрошуються всі бажаюі учні 7-11 класів з 13.00 до 14.00 Шевченко В.О
|